licit_megadasa

Licitek megadása a Facebook-hirdetésekben

A Facebook-hirdetés beállításainál megjelenik az opció: több kattintás elérése a legjobb áron, vagy egyedi licit. Ez utóbbi esetben te határozod meg, hogy legfeljebb mennyit vagy hajlandó fizetni egy kattintásért. Mindenképpen ez utóbbi opciót érdemes választani, de nem mindegy, mit írunk oda.

Azt tudni kell, hogy valószínűleg kevesebbet fogsz fizetni, mint amilyen felső határt megadsz. Tehát ne ijedj meg, hogy milyen drága lesz most egy-egy kattintás. Viszont gondold végig, hogy mi az a legnagyobb összeg, amit ténylegesen hajlandó vagy kifizetni egy kattintásért, és azt add meg.

Ennek a hirdetések megjelenítésekor lesz jelentősége. Ha alacsony licitet adsz meg, a Facebook olyan felhasználóknak fogja megjeleníteni a hirdetésed, akiket könnyű elérni. De valószínűleg nem ők a legértékesebbek számodra.

A kattintási ár meghatározása végül az aukcióban nyert pozíciótól és a versenytársaid licitjének súlyozott átlagától függ. Egy kattintás ára nagyon témafüggő, de jó beállítások mellett a legszélsőségesebb területen sem megy 100 Ft fölé. Nem lehet elégszer elmondani, hogy ne írj „kattintós” szöveget a hirdetésedben, tehát ne az legyen a cél, hogy csak kattintson a felhasználó. Nem lesz számodra értékes, ha utána nem azt kapja, amit várt, és becsukja az oldalt. Sőt, még a márka megítélését is rontja.

Amikor a hirdetésed már fut, ne változtasd sűrűn a licitet, mert az negatívan befolyásolja az elérést. A Facebook azt javasolja, hogy adj meg lejárati dátumot is a hirdetéseknek. Alapvetően érdemes egyébként hallgatni a Facebook súgójára, hiszen nekik is érdekük, hogy elégedett legyél a szolgáltatással, jól teljesítsen a hirdetésed. Ha tehát ötleted sincs, milyen licitet adj meg, akkor válassz olyan összeget, amit a Facebook javasol. Ha igazán profi licitet szeretnél, akkor pedig szervezd ki hozzánk a Facebook-oldalad üzemeltetését! Írj egy e-mailt az info@kozossegiklikk.hu-ra, segítünk!

Tetszett ez a bejegyzés? Kövess minket a Facebook-on is!

Kapcsolódó bejegyzés:
A hirdetési költség alakulása: megjelenés, kattintás vagy konverzió alapján

Comments are closed.