Kedves Olvasó!

Köszöntelek a KözösségiKlikk blogján!

Ebben a blogban a közösségi média, elsősorban a Facebook marketing szemléletű használatáról olvashatsz majd. Összefoglalom neked azt, amit tudnod kell, hogy eredményesen használhasd márkaépítésre a Facebook-ot. Felhívom a figyelmed az újításokra, és kiemelem mindazokat az apróságokat, amelyek segíthetnek, hogy kitűnj a többiek közül.

Azt tudnod kell, hogy a Facebook nem a direkt értékesítés eszköze. Ha bejegyzéseiddel csak vásárlásra buzdítod a követőid, elpártolnak majd tőled. Hiszen indulj csak ki magadból: ha végigpörgeted a Facebook hírfolyamát, te vásárlási szándékkal teszed? Valószínűleg nem. Ismerőseink bejegyzéseit böngésszük, a tegnap esti buli képeit, vagy épp hírszemlét tartunk. Ha az általunk követett cég, vállalkozás bejegyzése szembejön velünk, elsősorban tartalmat szeretnénk látni tőle is.

A Facebook tehát elsősorban márkaépítő eszköz: szimpatikussá, megbízhatóvá tudsz válni általa. Emellett természetesen kiválóan tudja támogatni éppen futó marketing kampányaidat, sőt, ha jól használod, új, máshol még el nem ért közönséget is becsatornázhatsz rajta keresztül.

Ez azonban időt, energiát és odafigyelést igényel. Erre neked a vállalkozásod egyéb területein van szükséged, ezért nyugodtan keress meg minket – szervezd ki hozzánk! Minimális anyagi ráfordítást igényel tőled, cserébe kapsz egy egyedi, stílusos Facebook-arculatot, amiért követőid is hálásak lesznek, és elkötelezetté válnak!

Ha mégis magad szeretnéd kezelni Facebook-oldalad, remélem, sok hasznos információt találsz majd itt hozzá. Ha mégis szakértőre bíznád, most dobj egy e-mailt az info@kozossegiklikk.hu-ra, és megbeszéljük a részleteket!

Kellemes olvasgatást!

Comments are closed.