Ha online hirdetsz, akkor feltétlen mérd le annak hatékonyságát. Így tudod megbecsülni, hogy mire érdemes költeni, és mi mennyi hasznot hoz. Elmondom, hogy csináld url készítővel.Az online hirdetések nagy előnye, hogy minden mérhető. A Google Analytic ...
Új Facebook kedvelők ingyen
Vállalkozásod Facebook oldalának szerkesztésekor számodra fontos szempont, hogy minél több like-olód legyen. De nem ám akármilyen lájkolókra van szükséged: a cél az, hogy "releváns" emberek kövessenek, akik számára érdekes a terméked.Új kedvelők szerz ...
Facebook: Automatikusan elinduló videók kikapcsolása
A Facebook Magyarországon is bevezette, hogy a hírfolyamot böngészve a videók automatikusan elindulnak az ilyen típusú bejegyzésekben. A funkció kikapcsolható.Az általános vélekedés az automatikus Facebook videókkal kapcsolatban (nem reprezentatív felméré ...
5 tipp a jó Facebook bejegyzésekhez
Magad kezeled vállalkozásod Facebook-oldalát, és sokszor előfordul, hogy nincs ötleted, mit posztolj? Vagy épp csak pár perced van rá, nem tudod rendesen végiggondolni? Íme, 5 tipp, ami segíthet könnyebbé tenni az oldalad kezelését.1. Téma-táblázat ...
Így változtasd meg Facebook oldalad nevét
Régóta bosszant sokakat, hogy az egyszer létrehozott Facebook oldal neve kőbe volt vésve, megváltoztatni nem lehetett - vagy csak bonyolult kérvényezések útján. Most végre módosított a Facebook ezen a szabályon, és pár lépésben megváltoztathatod a Faceboo ...
A célközönség elemzés használata
A megújult hirdetéskezelőben nem csak átláthatóbb és jobban rendszerezett adatokat találsz Facebook hirdetéseidről, hanem új funkciók is megjelentek. Ezek egyike a célközönség elemző.Mit tud a célközönség elemzés? Ha elhelyezted a Facebook pixelt web ...
A Facebook legfrissebb újításai
A Facebook folyamatosan alakítja a felhasználói igényekhez a hirdetési felületét, így sorban érkeznek az apróbb újdonságok és a nagyobb bejelentések. Az utóbbi napokban több újítást is fel lehetett fedezni, ezeket olvashatod most.1. Csak a célodnak me ...
Hogyan építs Facebook-oldalt a semmiből?
Ha elindítasz egy új márkát, és ahhoz elstartol a Facebook-oldalad, eleinte nehéznek tűnhet rajongókat szerezni. Íme, egy módszer, amivel könnyebbé teheted a lájkológyűjtést!1. A Facebook-oldalad központi témája az az érzés legyen, ami közös a terméke ...
Változtatások a Facebook-pixelben
A Facebook a mai napon jelentette be, hogy újításokat hoznak a Facebook követőkód működésében, melyek alapvetően a teljesítmény növelésére szolgálnak.A Minden látogatót gyűjtő célközönség eddig is elérhető volt, de most már konverziót is lehet mérni e ...
5 ingyenes Facebook eszköz, amit ne hagyj ki!
A kisvállalkozások sokszor panaszkodnak, hogy egyre drágább a Facebook, egyre kevesebb embert lehet elérni a bejegyzésekkel. Most mutatok 5 olyan lehetőséget, melyek teljesen ingyen vannak, sokan mégsem aknázzák ki. Te ne ess ebbe a hibába!1. Felhívás ...