ujkedvelok

Új Facebook kedvelők ingyen

Vállalkozásod Facebook oldalának szerkesztésekor számodra fontos szempont, hogy minél több like-olód legyen. De nem ám akármilyen lájkolókra van szükséged: a cél az, hogy "releváns" emberek kövessenek, akik számára érdekes a terméked.Új kedvelők szerz ...

tipp_facebook_bejegyzeshez

5 tipp a jó Facebook bejegyzésekhez

Magad kezeled vállalkozásod Facebook-oldalát, és sokszor előfordul, hogy nincs ötleted, mit posztolj? Vagy épp csak pár perced van rá, nem tudod rendesen végiggondolni? Íme, 5 tipp, ami segíthet könnyebbé tenni az oldalad kezelését.1. Téma-táblázat ...

facebook_oldal_neve

Így változtasd meg Facebook oldalad nevét

Régóta bosszant sokakat, hogy az egyszer létrehozott Facebook oldal neve kőbe volt vésve, megváltoztatni nem lehetett - vagy csak bonyolult kérvényezések útján. Most végre módosított a Facebook ezen a szabályon, és pár lépésben megváltoztathatod a Faceboo ...

celkozonseg_elemzes_hasznalata

A célközönség elemzés használata

A megújult hirdetéskezelőben nem csak átláthatóbb és jobban rendszerezett adatokat találsz Facebook hirdetéseidről, hanem új funkciók is megjelentek. Ezek egyike a célközönség elemző.Mit tud a célközönség elemzés? Ha elhelyezted a Facebook pixelt web ...

facebook_ujdonsagok

A Facebook legfrissebb újításai

A Facebook folyamatosan alakítja a felhasználói igényekhez a hirdetési felületét, így sorban érkeznek az apróbb újdonságok és a nagyobb bejelentések. Az utóbbi napokban több újítást is fel lehetett fedezni, ezeket olvashatod most.1. Csak a célodnak me ...

kozosseg_semmibol

Hogyan építs Facebook-oldalt a semmiből?

Ha elindítasz egy új márkát, és ahhoz elstartol a Facebook-oldalad, eleinte nehéznek tűnhet rajongókat szerezni. Íme, egy módszer, amivel könnyebbé teheted a lájkológyűjtést!1. A Facebook-oldalad központi témája az az érzés legyen, ami közös a terméke ...

facebook_pixel

Változtatások a Facebook-pixelben

A Facebook a mai napon jelentette be, hogy újításokat hoznak a Facebook követőkód működésében, melyek alapvetően a teljesítmény növelésére szolgálnak.A Minden látogatót gyűjtő célközönség eddig is elérhető volt, de most már konverziót is lehet mérni e ...

facebook_eszkoz

5 ingyenes Facebook eszköz, amit ne hagyj ki!

A kisvállalkozások sokszor panaszkodnak, hogy egyre drágább a Facebook, egyre kevesebb embert lehet elérni a bejegyzésekkel. Most mutatok 5 olyan lehetőséget, melyek teljesen ingyen vannak, sokan mégsem aknázzák ki. Te ne ess ebbe a hibába!1. Felhívás ...