ertekes_tartalom

Értékes tartalom a Facebook-on

Azt már tudod, hogy hogyan posztolj, de mi van akkor, amikor leülsz a laptopod elé, megnyitod a Facebook-ot azzal az elhatározással, hogy most posztolok valamit a céges oldalra – de mit osszak meg? Ismerős a helyzet?

Elsősorban szakmai tartalmat: cikkeket, blogbejegyzéseket, híreket ossz meg. Lájkolóid azért követnek téged, mert érdekli őket a terület, amivel foglalkozol. Ők nem szakértői, te viszont az vagy. Ezért elvárják tőled, hogy egyrészt add át nekik a tudásod, másrészt hívd fel a figyelmüket az olyan újdonságokra, amikre érdemes. A legjobb persze az, ha nem más weboldalakra kell terelned a forgalmat, hanem a sajátodra: nagyon fontos, hogy legyen egy céges blogod! Ha saját cikkeidet (nem kell neked írnod, szívesen megírom én!) osztod meg, egyrészt látogatók landolnak a weboldaladon, másrészt saját szakmaiságodat is erősíted. A szakmai tartalmat a leendő vásárlóid sokkal jobban értékelik, mit a lájkvadász képeket!

Tegyél fel kérdéseket! De ne legyen erőltetett: olyat kérdezz, ami a napi munkád során valóban felmerült benned. Például ha dísztárgyakat készítesz, és elgondolkodtál, milyen színű legyen az új kollekció, tedd fel a kérdést: ti inkább sárgára vagy pirosra dekorálnátok a következő évszakban a nappalitokat? Ez akár valós segítséget is nyújthat neked, érkezhetnek olyan válaszok, amik téged is meglepnek, másrészt pedig interakciót alakít ki közted és a vevőid között. Ez fontos, mert egyre jobban szeretünk úgy vásárolni, ha látjuk a személyt a termék mögött.

Mindig ossz meg képeket, de ne öncélúan. Ha szerencsés helyzetben vagy, és olyan terméked van, ami vizuálisan eladja magát (bútorok, ékszerek, utazás, stb.), akkor a lehetőségek korlátlanok. Ha kevésbé képi jellegű dolgot értékesítesz, akkor engedj teret a kreativitásodnak. Cicás képet is posztolhatsz, csak legyen releváns. 🙂

ertekes_tartalom_a_facebookon

Ne arról beszélj, hogy miért jó a terméked, hanem ami a fogyasztót érdekli! Amikor azzal a céllal üzemeltetsz céges Facebook-oldalt, hogy végülis új vevőket szerezz vele (mi másért?), akkor nagyon nehéz elkerülni a késztetést, hogy egyszerűen megmutasd a terméked, hogy miért jó és miért vegyék meg. De hidd el, ez Facebook-on nem működik. Nem ezért Facebook-ozol te sem. Itt az igényt tudod megteremteni a felhasználóban a terméked iránt: olyan tartalmat kell megosztanod, amitől végül úgy érzi, meg kell vegye a szolgáltatásod.

Fogalmad sincs hogyan? Bízd rám! Írj egy e-mailt az info@kozossegiklikk.hu-ra, és megbeszéljük a részleteket!

És végezetül, engedj betekintést a munkádba. Korábban már említettem az embert a termék mögött, nos erre számtalan kreatív megoldás van. Mutasd meg, mi történik a színfalak mögött! Ha kézzel készíted a terméked, ossz meg egy képet magadról, az új termékkel, a munka színhelyén. Ha könyvet adsz ki, posztold a nyomdából frissen érkezett új kiadvány csomagot. Érted a lényeget, gondolj csak bele, te is milyen szívesen nézegeted a kedvenc filmed werkfotóit!

Comments are closed.