facebook_pixel

Változtatások a Facebook-pixelben

A Facebook a mai napon jelentette be, hogy újításokat hoznak a Facebook követőkód működésében, melyek alapvetően a teljesítmény növelésére szolgálnak.

A Minden látogatót gyűjtő célközönség eddig is elérhető volt, de most már konverziót is lehet mérni ezen keresztül. Ez azért újdonság, mert eddig külön konverziós pixelt kellett elhelyezni bizonyos célok méréséhez – most már ez nem lesz.

Gyorsabb lesz a Facebook-pixel. Méghozzá háromszor. Nos, ezt valószínűleg a gyakorlatban nem fogod érezni, de jó ha tudod, hogy most már gyorsabban tölt be az oldaladon a követőkód.

Sokkal hasznosabb viszont, hogy most már megoszthatod a Custom Audience pixeled az ügynökséggel, aki a kampányaidat kezeli, illetve más hirdetési fiókokkal a Vállalkozáskezelőn keresztül. Eddig ez csak a konverziós pixel által gyűjtött közönség esetén volt elérhető, most viszont már a minden látogatót gyűjtő követőkód esetében is adott lesz ez a lehetőség. Ez nagyon hasznos, mert megkönnyíti az átjárhatóságot, ha kiszervezed a Facebook-oldalad üzemeltetését ügynökséghez.

A régi Facebook pixel továbbra is működni fog, de ha szeretnéd tesztelni az új fejlesztéseket, frissítsd a követőkódot. Itt írják le, hogyan kell.

Comments are closed.