Új Facebook kedvelők ingyen

Vállalkozásod Facebook oldalának szerkesztésekor számodra fontos szempont, hogy minél több like-olód legyen. De nem ám akármilyen lájkolókra van szükséged: a cél az, hogy “releváns” emberek kövessenek, akik számára érdekes a terméked.

Új kedvelők szerzésére több lehetőséged van. Természetesen indíthatsz hirdetést, elhelyezheted a weboldaladon a Facebook plugint feltűnő helyen, stb.

Van azonban egy lehetőség, amit kevesen ismernek, pedig ingyenes, és több, már valamilyen érdeklődést is mutató like-oló szerzésére van vele lehetőséged.

Mire van ehhez szükséged?

Nos, érdekes és jó posztokra.

Ha megosztasz egy cikket, melyet a weboldaladon publikáltál, vagy egy képet, amely a termékedhez kötődik, az sok emberhez eljut. Elsősorban persze a kedvelőidhez, de itt nem áll meg. Egyrészt, ha valóban érdekes tartalmat publikáltál, akkor számíthatsz megosztásokra – a megosztásokkal a kedvelőid az ismerőseikhez juttatják el a tartalmat. De nem csak ezzel: ha kedvelik a bejegyzésed, az is megjelenik az ismerőseik hírfolyamában – persze kisebb számban (biztos te is láttál már ilyet: XY kedveli ezt és ezt a cikket).

Az így elért, számodra “idegen” emberek pedig, ha érdekli őket a bejegyzésed, szintén nyomnak egy lájkot – persze most még csak az adott posztra.

Mit kell tenned, hogy belőlük is az oldalad követője váljék? Hívd meg őket!

  1. Menj a vállalkozásod oldalára, és görgess a legutolsó bejegyzésedhez.
  2. Kattints oda, ahol a neveket listázza, akik kedvelték az adott bejegyzést.
  3. A felugró ablakban azon nevek mellett, akik eddig nem like-olták az oldalad, megjelenik egy “meghívás” felirat. Kattints erre!

Miért jó ez neked?

  1. Így olyan kedvelőket hívsz meg, akiket láthatóan érdekel a témád, hiszen kedvelték a bejegyzésed.
  2. 2 az 1-ben használhatod ki a Facebook hirdetéseid, ha a bejegyzés kiemelésével már megcéloztál egy releváns célcsoportot: fizettél azért, hogy eljussanak a weboldaladra, és most még lájkoló is válhat belőlük!

FONTOS! Olyan bejegyzéseknél ne alkalmazd ezt a technikát, amikor valamilyen vicces fotót, vagy nem a termékedhez köthető tartalmat osztottál meg. Lehet, hogy több lenne így a lájkolód, de ők nem számodra értékes emberek: kicsi a valószínűsége, hogy vásárolni is fognak tőled!