remarketing

Remarketing egyszerűen a Facebook-on

A remarketing jelenleg az online marketing egyik leghatásosabb fegyvere. Ezen keresztül el tudod érni azokat, akik már érdeklődésüket fejezték ki a terméked, szolgáltatásod iránt, így sokkal jobb lesz a konverziós arány. A Facebook-on is kiválóan lehet al ...

hatekony_facebook

Hatékony-e a Facebook marketinged?

A Facebook-oldal üzemeltetése kapcsán a mai napig sok vállalkozóban felmerül a kérdés, hogy azon kívül, hogy "muszáj" jelen lenni a közösségi oldalon, milyen valós haszna van még a Facebook-nak. Sok a szkeptikus, és ők úgy gondolják, nem is érdemes pénzt ...

szinek_hatasa

A színek hatása a marketingben

Neil Patel blogjában jelent meg egy cikk, amiben a neves marketingszakember összefoglal néhány kutatást, amelyek azt vizsgálják, hogyan hatnak a színek az eladásra. Természetesen nem arról van szó, hogy a kék szín elad, a sárga pedig nem, de érdemes figye ...

ingyenes_illusztracio_foto

Ingyen letölthető illusztráció fotók – top 10

Egy bejegyzéshez mindig kell tartozzon egy szép és jó minőségű kép, erről már volt szó. Ha szerencsés vagy, és vizuálisan jól megjeleníthető terméket árulsz (pl. bútorok, virágok), valamint van lehetőséged azt profi fotóssal lefotóztatni, akkor egy fokkal ...

bababolt_viragok

Esettanulmány: bababolt és virágok

Az alábbiakban két esettanulmányt olvashatsz, melyeket azért fordítottam magyarra, mert nagyon jó példának tartom a Facebook kreatív felhasználására. Jól mutatják, hogy a közösségi médiás tevékenység akkor igazán kifizetődő, ha ötletesen használjuk. Nem l ...

ertekes_tartalom

Értékes tartalom a Facebook-on

Azt már tudod, hogy hogyan posztolj, de mi van akkor, amikor leülsz a laptopod elé, megnyitod a Facebook-ot azzal az elhatározással, hogy most posztolok valamit a céges oldalra - de mit osszak meg? Ismerős a helyzet?Elsősorban szakmai tartalmat: cikke ...

mit_ossz_meg

Mit ossz meg Facebook-on?

Nem mindegy, hogy mit, és az sem, hogy milyen formában osztasz meg a Facebook-on. Az alábbiakban arra találsz iránymutatást, hogy milyen bejegyzéseket érdemes készítened.Az első és legfontosabb szempont, hogy a terméked, szolgáltatásod szempontjából r ...

licit_megadasa

Licitek megadása a Facebook-hirdetésekben

A Facebook-hirdetés beállításainál megjelenik az opció: több kattintás elérése a legjobb áron, vagy egyedi licit. Ez utóbbi esetben te határozod meg, hogy legfeljebb mennyit vagy hajlandó fizetni egy kattintásért. Mindenképpen ez utóbbi opciót érdemes vál ...

hirdetesi_koltes

A hirdetési költség alakulása Facebook-on

Egy Facebook-kampány beállításakor te választod ki, hogy miért szeretnél fizetni. Ezt annak megfelelően érdemes kiválasztani, hogy mit szeretnél elérni az adott hirdetéseddel. Nézzük, milyen lehetőségek vannak.1. Megjelenés alapján (CPM) Ezt akkor ér ...